Nu när allt är över..

Datum: 2012-04-27 ♥ Tid: 22:14:47
så är jag ju såklart tillbaka här igen!
Jag är ledig fram tills på onsdag då praoen börjar :) Det har varit 3 prov denna veckan, vilket har varit sjukt jobbigt.. Men jag klarade 2 iallafall, den ena var ändå inte viktig för betyget ?! ^^
Aja ;)  Jag fick iallafall Sims 3 I Rampljuset av mamma idag eftersom jag klarade matteprovet, blev jätte glad :D
Hoppas det blir dåligt väder så jag kan sitta & spela !!
Imorgon kommer nya bilder som jag får ta, var ju ett tag sen..
Föresten så har jag börjat skissa på min nya design som kommer upp när allt NYTT händer, iih! Awesome, det kommer bli såååå awesome! Har redan börjat fixa med den ;) Tar ju ett tag.
När jag kom hem så tittade jag på Troja, som jag faktiskt aldrig har sett i hela mitt liv förrens nu. Dock såg jag inte klart den så jag ska nog krypa ner i min säng och titta på det och sova uuuut. Tänk 4 dagar av frihet, hur awesome som helst ♥
I wish I was there.
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer
Postat av: johanna-kalle

vart ska du praoa? :D

2012-04-27 ♥ 23:27:18
URL: http://johanna-kalle.blogspot.com
Postat av: johanna-kalle

sv: aha :D ja det får vi verkligen göra!

Saknar dig massor ju <3

2012-04-28 ♥ 09:03:55
URL: http://johanna-kalle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback