JAJAJAJAJJAA! :D

Datum: 2012-04-20 ♥ Tid: 20:21:24
SO CRAZY HAPPY I COULD DIE!!!! varför är jag så glad då? fortsätt läsa vetja!
Idag klockan nio så släpptes biljetter till Lady Gagas konsert i globen. Vilket vi inte fick biljetter till fast vi var så galet snabba!! :@@ MEN!  klockan 10 så släpptes dem till köpenhamn and guess what?! VI FICK BILJETTER OCH NU FINNS DET INGA KVAR! SÅ HAPPY !!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Så ni har jag själv firat eftersom ingen är hemma men Tom och Jerry Kex och jordgubbar som jag doppade i smält choklad, mums! Kollade även på Vampire Diaries som är galet bra !
Nu ska jag snart fira med Emelie också med champange, ohja! Detta kommer bli en galen kväll, vi är galna flickor just so you know ♥ Haha, vi är ju som Snooki och Deena ;) Om ni vet vilka det är.



Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

iiiiiiiiiiih är så jävla glad för din skull, ska du veta!! och ja vi är galna små töser som gillar att hitta på med bus ;) <3

btw de var as gott att doppa tom & jerry kex i den smälta chokladen, fick typ orgasm i munnen!!

älskar dig <3

2012-04-21 ♥ 08:57:38
URL: http://eemelieppersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback