har ju alltid lite tur, thihi!

Datum: 2012-04-28 ♥ Tid: 16:15:26
guess what? Det regnar ute!! så då blir det en spelardag :D
jag sitter fortfarande i pyjamas, mysigt! men får väl slänga på mig någonting snart ^^
Föresten, ni kanske inte visste att jag ska se Lady Gaga live? jo men det ska jag iallafall :D :D :D
Hur underbart som helst, gud va jag längtar !!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥ Blev ju slutsålt i sverige duktigt snabbt så det blir att åka till Danmark och se denna underbara människa♥ kanske inte samma sak som om det hade varit i Sverige, men så får det bli.  Idag så ska jag försöka uppdatera mera, alltså mera än detta inlägg ^^
Men jag har redan planerat massa inlägg och hur bloggen kommer bli senare, ni vet när DET händer ;) ♥
Hur underbart som helst!

Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback