ett hjärta av guld eller is?

Datum: 2012-04-10 ♥ Tid: 21:40:05
sitter med oron i min mage och hjärna.
känner att hjärtat mitt är rädd.
varför är jag rädd?
detta är väl beviset, I guess.
men jag gillar han så mycket och vill inte förstöra.
men att han kommer ogilla, det är det som göra mig så rädd.
det får mig att skaka och ångra det jag gjort.
för jag vill inte bli sårad, jag vill inte bli besviken.
jag har aldrig gillat någon såhär mycket.
ärligtalat var han den första jag någonsin har gillat.
han är det finaste jag vet.
just därför är jag rädd att jag kommer förstöra allt.
bara för detta.
allt jag vill är att få din uppmärksamhet.
jag vill att du ska se mig, minnas mig!
jag vill att du ska komma ihåg att du är den första som
har sagt att JAG är snygg!
jag vill att du ska veta att jag har fått bra självförtroende.
tack vare dig.
men nervösiteten sitter som klister.
jag tycker om dig.
jag vill vara hos dig, jag vill känna din närhet!
jag vill nudda dina läppar.
jag vill vara lycklig, så som jag var den gången.


S.
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer
Postat av: johanna-kalle

<3

2012-04-11 ♥ 06:15:39
URL: http://johanna-kalle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback