dadada

Datum: 2012-04-16 ♥ Tid: 18:18:43
Godkväll på er pinglor *.*
Blir väl mest 1 uppdatering om dagen tills mit nya jag, eller egnetligen SANNA jag kommer ut i världen!!
Det kommer bli så mycket mer awesome. Och bloggen kommer bli, som jag har skrivit i nästan varje inlägg, MYCKET SUPER DUPER BÄTTRE!
Ska skissa på en ny awesome design också ^^ Oh, lovelife känslan.
Sen har jag inte fått mitt brev från *** och då kommer bloggen bli 100000000000000000000x bättre!
Så mycket bra saker kommer att hända, och jag hoppas att det händer innan detta året är slut. Det måste det göra.
För att ****** ringde min mamma för ungefär 6 veckor sen och sa att brevet skulle komma denna iveckan ( i dåtid ) men jag har inte fått något brev.. 6 veckor har jag väntat..
Nu kanske ni är sugna på att veta vad som ska hända? men ni får nog reda på det när det väl händer ;)
Nu sa jag sätta mig framför tv, eller först ska jag faktiskt tömma disken eftersom bror min bad mig om det för ett tag sen men jag nekade, men nu ska jag göra det, maha!


Min lille påg Marwin
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback