1 vecka sen du rörde mig för första gången..

Datum: 2012-04-13 ♥ Tid: 16:18:22
Helg nurå, och jag har hyrt film och köpt godis med mammi ♥
Ikväll kommer underbara människor hit och så blir det go mat och massa awesome :)
Idag är det ju även fredag den 13, vilket är en otursdag? men för mig är det nästan en turdag?! Men det är väl bara awesome :D
Oh vad jag saknar Teneriffa! Det är sjukt :/  Och jag saknar Han som jag inte har sett på 2 år snart mer än på facebook.. Men har jag tur så blir det en träff i sommar? då jäklar! ♥
Massa kärlek till dig ! saknar dig enormt.
Nu tänkte jag sätta mig i soffan och sätta på en film som jag hyrde, vilken det blir vet jag inte än ^^
Hoppas nu får en underbar fredag så hörs vi senare, adiós!


Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer
Postat av: Johanna & Lina - En blogg, 2 systrar

Hejsan!

Vi har precis startat en blogg och det vore roligt om du ville kika in på den ^^

Kram!

2012-04-14 ♥ 00:14:04
URL: http://systrarnaknaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback