var är min laddare?

Datum: 2011-09-26 ♥ Tid: 16:40:12
denna skoldagen har vaarit jätte tråkig! jag har verkligen inte varit på något bra humör idag alls..
tur att man har studiedag imorgon :) så skööööööööönt! idag så har jag fått ett paket och där i låg MP3, klocka, böcker, smink och hörlurar  ;)  OCH SEN HAR JAG HITTAT MIN KAMERA :D så nu kan jag spela in videos !!
tänkte göra '' en dag med mig och mina vänner '' , spänande va? ;) blir förmodligen på onsdag om jag hittar laddaren. men nu ska jag äta min sallad och sen så ska jag träna på matteprovet sen så ska jag se film med mamma :) sen måste jag träna på matte igen -.-' imorgon blir det ungefär samma sak fast imorgon så ska jag träna på min muntliga redovisning oxå som jag också ska ha på onsdag..  men mjaw, livet är inte alltid rättvist :(
jag skriver mer sen! pusspuss

en mycket gammal bild, eller det var från februari 2010 i Canarieöarna  ( stavning?! )
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback