Vad är en äkta vän? För mig är en äkta vän...

Datum: 2011-09-23 ♥ Tid: 23:01:46

Vad är en äkta vän? För mig är en äkta vän någon som alltid finns där, vad som än händer. Någon som aldrig skulle svika en, som stötar en när man har det svårt. Och jag är så glad att jag har såna vänner och jag vill säga tack för att ni finns.för mig när jag har det svårt, jag älskar er obeskrivligt mycket! Iband undrar jag om jag är värd såna underbara vänner som ni. Ni betyder allt och så mycket mdr för mig! Jag älskar er och det kommer jag alltid att göra

Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer
Postat av: william

fin header:D



Vad tycker du om mina Höst Modellbilder som jag tog på min vän Louise:D?

2011-09-23 ♥ 23:19:41
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback