trött.se

Datum: 2011-09-22 ♥ Tid: 15:38:13
gud, det finns inte ord för hur trött jag är! kom hem för en stund sen och har precis ätit en macka med skinka & tomat på!!!!!!!  snart så ska jag träna, wow. Sen måste jag göra engelska.. glömde att göra den igår så sa att jag hade glömt den hemma, haha ;) denna dagen eller hela denna veckan har varit så dryg, fast det kan bero på att jag är så trött! :(  fast denna dagen har gått rätt fort ändå, har inte gjort några speciella lektioner. sista lektionen hade vi ju HK och han jag jobbar med gör allting så jag behöver bara chilla, haha! det är ju bra när man är extremt trött. har inte fått någon speciell sömn, har svårt att somna också..
oh just det! Idag fick vi även våra skolfoton! lägger upp bilder senare ;)


Jag & bästavän Emelie! :D så söt!
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback