Studiedag imorgon yaay =D

Datum: 2011-09-26 ♥ Tid: 22:06:08
fast det blir mest att göra läxor :(  måste träna till svenskan och göra manuskort och sen lite till matteprovet men jag tror nästan att svenskan är viktigare så jag ska mest träna på det! måste även leta upp Lena Philipsson skivan eftersom jag ska ha den med på redovisningen, jag vill ju få så bra omdöme som möjligt :)
den laddaren jag hittade till min kamera funkade ju inte! :( den laddar inte...
jag får väl fortsätta att leta imorgon antar jag :(  idag har jag sett två filmer med mamma också! så nu har vi sett klart alla filmer som vi hyrde i fredags och imorgon ska vi se Thor också om jag hinner då. måste även beställa pirates of the caribbean och Sims 3 Husdjur ;)  nu ska jag tvätta bort sminket och sen träna lite och titta på Jackass, wiie !  I L♥VE BAM MARGERA ! 




bilder från 2010 i flyget påväg mot Canarieöarna !
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback