söndag igen

Datum: 2011-09-04 ♥ Tid: 12:31:04
wazzup!

sovit gott? det har inte jag iallafall..
först kunde jag inte somna för jag hade så sjukt ont i huvudet, asså inte huvudvärk men gah, svårt att förklara!
så tog ju en evighet innan jag somnade :( annars har jag väl sovit gott!
gårdagen var hur underbar som helst! så sjukt kul hade jag :)
det blev inte så mycket bilder men det blev några ;) lägger upp senare!
glömde liksom kameran hemma så fick ta med mobilen så det var därför... I know, jag kunde ju tagit med mobilen men jag glömde det! sorry! det var helt galet iallafall, maha! åkte hem vid elva ungefär & jag var riktigt trött det var därför jag inte skrev när jag kom hem. Men snart så ska vi äta våfflor! yummi! :D
blä, har fått ont i halsen & i örat också! det var ju jätte kallt igår & man var ju ute och pratade med folk osv, så tror jag har blivit sjuk :(
Nu ska jag nog ta & klä på mig någonting & sen gå ner till dem andra ;)

puss :)
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback