snart är det fredag! :D

Datum: 2011-09-22 ♥ Tid: 07:30:02
ooh vad jag längtar! denna helgen kommer att bli så awesome :D
på fredag blir det filmmys med mamma, jag älskar dig mamma ♥
sen på lördag ska jag först till stan och gå där med mamma och på kvällen ska jag till bästavän Johanna :) ♥
på söndag blir det utflykt med mamma pappa och Lotta & Lasse!! det är så sjukt kul att åka iväg till ställen man aldrig har har varit på, så jag ser verkligen ifram emot denna helgen :)
ska ni göra något speciellt?
nu ska jag fortsätta platta håret men kände mest för att uppdatera för er mina änglar :)
skriver mer när jag kommer hem! ha det så jätte bra, puss ♥
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback