skulle egentligen gå ut lite..

Datum: 2011-09-23 ♥ Tid: 14:53:02
men mår fortfarande inte bra.. jag är jätte trött och fortfarande lite yr. för er som ente vet om det så gick jag hem innan från skolan, eller min lärare ringde hem och sa att jag skulle hem. Egentligen ville jag inte xd
men nu är det så och jag har varit hemma sen elva. har varit nere och hyrt film med mamma eftersom hon och jag ska se filmer ikväll, awesome :-) jag kan ta bilder sen så ni kan se vilka det var ;)
ikväll så ska vi äta tacos, min favvorätt! och jag ska faktiskt ta och äta eftersom jag inte har ätit något på en vecka typ.. Därför jag är yr .. :( senaste tiden har jag inte alls mått bra...  jag ska ta och sova liten stund, tills mamma kommer in igen, då ska vi se klart The Killing och sen ska hon och jag göra mat :-) det var sista avsnittet igår på The Killing! och jag längtar redan tills nästa säsong börjar :D dem är jätte bra! plus så är Joel Kinnaman med i den ;)
love him! ♥  det kanske inte blir så mycket uppdaterande idag, mest från mobilen. Så håll utkick ;)

puss!
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback