rubrik saknas!

Datum: 2011-09-13 ♥ Tid: 21:38:09
sådär ja! nu har jag gjort klart engelskaläxan som ska va klar imorgon ! :)
Sen imorgon så ska jag göra massvis läxor, ush. Men nu så ska jag platta håret så det inte är så himla lockit imorgon för jag hinner knappt platta det, jag är så himla stressad på morgnarna! & eftersom jag har duschat idag så kommer det va väldrig lockat imorgon, så om jag plattar det nu behövs det bara plattas lite imorgon :)
skoldagen imorgon kommer vara en sån dryg dag.. Lång & dryg. Man är ju allitd som tröttast på sista lektionen och vi slutar vid 3 och vi har AP pass i 2 timmar!!!  jag fattar inte vad meningen med AP pass är :s Det är ju bra på något sätt, om man inte har hunnit blivit klar med någonting. Men då kan man ju bara stanna kvar om man behöver hjälp eller hinna i fatt med någonting! så tycket jag iallafall..
Men mjaw! Nu måste jag fixa håret som sagt och ta fram kläder & sen sova så jag orkar gå upp kvart över sex imorgon :c

puss! :)
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback