ordinary girl

Datum: 2011-09-24 ♥ Tid: 14:15:55
jag och mamma var ju i parken innan och det var jätte mysigt! :)
vi matade fåglar osv! sen tog vi en fika, eller om man kan kalla en macka fika? jag vet inte ;)
senare ikväll så ska jag till Johanna och det kommer bli AWESOME !  I love Johanna.
jag älskar alla mina vänner (A)  det blir väl att dra hem tidigt typ vid halv tio eftersom jag ska upp tidigt imorgon för vi ska till Danmark! det blir imorgon i stället :) vi ska till något slott ! jag älskar gamla stället :) jag tar med kameran oxa så ni får se bilder ;)  tar även med den i kväll.
men här kommer bilder från idag, både hemifrån och i parken!





mamma ♥


BILDER HEMIFRÅN




Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback