oh gud jag gråter än! :(

Datum: 2011-09-11 ♥ Tid: 17:51:52
men det kan vara för att jag lyssnar på denna låt :(

innan så var jag ju på yoga och det var jätte härligt! :)
sen kom jag hem och käkade en banan och drack vatten och kollade på 11 september.
sen när det var slut gjorde jag pasta och har lyssnat på den låten som jag la upp och jag har gråtit så sjukt mycket :/  så sorlig men ändå så sjukt fin!
idag kommer vara en rätt depremerad dag :( jag tänker på alla som har fått gått egenom detta.. Det är också en andledning till varför jag har gråtit...
jag kommer nog inte skriva mer ikväll, kanske efter idol ;)



puss!
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback