Nu sitter jag här med bästa Sarah :)

Datum: 2011-09-30 ♥ Tid: 16:17:05
vi har precis varit på St1 med Emelie & Emelie kommer snart ;)
Just nu plattar Sarah sitt sjukt fina hår & det blir jätte fint ! Jag vet inte riktgit vad vi ska hitta på , vi ska iallafall se film och sånt mys ikväll. Alltid trevilgt, loveu guys ♥  HAHAHAHAHAHA typ halva vår klass ska iväg på något läger mitt ute i skogen och dem måste ha med sig eget toapapper! xd DOG LITE DÄR!
denna kvällen kommer bli så awesome, vi kommer ta massvis med bilder och göra videos !!! ;) så det kommer upp senare, awesome ellerhur?! Nu ska jag vara social så vi hörs senare, puss :*


Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback