Nu blir det att titta på ...

Datum: 2011-09-29 ♥ Tid: 18:25:42

Pirates of the Caribbean :D

jag älskar dem filmerna och jag älskar Johnny Deep :') Efter jag har sett den ska jag träna Zumba !
awesome ;)  jag älskar Zumba! det är verkligen jätte kul! och sen lovar jag att leta efter laddaren till min kamera, och jag ska hitta den! om jag inte hittar den så ska jag köpa en ny laddar innan måndag, ( kanske )
denna skoldagen har varit rätt awesome, i morse så skulle vi egentlgen ha SO men istället kom syo in och berättade om gymnasiet och så fick vi en sån bok eller något liknade, rätt spänande! jag ska välja Barn och fritid och Hotel & Turism . Fast jag ska bli skådespelare, men det är mest ifall att ;)  sen har dagen rullat på, inget speciellt faktiskt. Det är som alla andra torsdagar. Imorgon är det fredag, AWESOME! och vad händer då? ja, den som det visste. Vi får se vad dagen har att bjuda på! på lördag så ska jag iallafall vara med bästa Emelie som jag älskar sååååååååhär mycket, fast mycket mer! NU ÄR DET DAGS ATT SLÄNGA SIG I SOFFAN OCH TITTA PÅ FIIIIIIIIIIIIIILM, YEEEEEEEAH!

puss!

Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback