Never give up your dreams

Datum: 2011-09-07 ♥ Tid: 16:25:15
Idag så var det skola och det var rätt chill ändå. Förutom att vi hade ett '' prov '' och att jag inte hade tränat...
han sa liksom inte det, han sa bara att man skulle kunna uppgift 1-6 & då tänkte jag '' men om han frågar mig kan jag ju bara läsa ur boken ''  haha. nästa gång dem säger '' ni ska kunna detta '' så ska jag  träna!
men resten av dagen har varit bra, förutom dem 2 sista timmarna, för jag blev klar med allt man skulle va klar med och då hade jag ingenting att göra så jag skulle läsa, men hur lätt är det att läsa när det är hög musik på? xd
så det gick inte så bra, och jag orkade inte gå någonstans för jag var/är jätte tröt :c
men tiden gick snabbt så det gör inte så mycket, det var ju bara 8 sticka där ;)
när jag kom hem så gjorde jag ingenting speciellt, är för trött för att göra något helt enkelt :(
jag har inga läxor så det är skönt :)  Nu ska jag gå ner och kela med katten, för jag älskar min katt!
ska ta lite bilder också, jag älskar att ta bilder :)

men här kommer lite bilder från skolan!







PÅ BILDERNA ÄR DET : JAG SARAH & MOA ! 
I love u!


HAHAHAHHAHAHAHAHAHA detta gav jag & moa till vår lärare för vi inte ville stanna kvar när alla andra skulle gå hem!

för er som inte ser vad det står så står det:
'' Philippa och Moa får inte vara kvar när dem andra slutar för att det är faktiskt elakt / Mimis Mamma ''
HAHAHAHAHAHA, Moa skrev med vänster hand HAHA. men det gick inte så bra :( vi fick ändå stanna kvar...

Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback