Läxor osv.

Datum: 2011-09-28 ♥ Tid: 16:14:07
ooh, tyvärr så hittade jag aldrig min kamera laddare :(  det får bli en annan dag !
jag ska försöka hittade den så snart som möjligt men idag har jag jätte mycket läxor att göra och sen ska vi ut och äta i kväll så hinner inte med det idag, eller det beror på när vi kommer hem! men nu tog jag en liiiten paus från pluggande för att uppdatera här i bloggen :)   idag har jag iallafall gjort min svenska redovisning och jag tyckte att det gick jätte bra! (y) och så hade jag matte prov, jag tror det gick rätt bra. det var bara A-delen, jag ska göra B-delen på fredag, och så har jag glosor också tills på fredag! sen ska jag vara klar med SOn denna vecka och kunna det så ja, det är rätt mycket att göra. :(   jag uppdaterar mer när jag kommer hem, puss!
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback