kan inte sova...

Datum: 2011-09-01 ♥ Tid: 22:58:14
så gör ett inlägg ;)
har inte hunnit göra något idag, för efter skolan så var jag med Mimi och då gjorde vi kladdkaka eftersom Tom & Bill fyller år så skulle vi ju fira dem ;)  REBECCA FYLLER OCKSÅ ÅR SÅ GRATTIS ÄLSKLING !♥
& så kollade vi på live dvd men då Tokio Hotel ;)  & jag saknar 5/3 då jag såg dem i Göteborg! :(
hon drog hem vid sex, och 10 över sex typ åkte jag in till stan eftersom jag skulle klippa mig & jag blev jätte nöjd!
bild kommer senare! Jag han inte komma till skolan eftersom det inte var lönt, så drog hem och gjorde mat till mig ( makaroner som jag har ätit varje dag denna veckan ) men det gör absolut ingenting för det är sjukt gott!
just nu sitter jag & tittar på Jackass, eller typ lyssnar för tvn sitter ju på andra sidan av mitt rum haha ;)
men jag ska snart lägga mig & titta men eftersom jag inte har något att göra eftersom jag inte kan somna så tänkte jag göra ett inlägg, snällt va? :D 
men seriöst jag måste sova nu!!!!!

puss & sov gott!

ps. här kommer en bild med mig & John som ni aldrig har sett eftersom Mimi har varit så seg på att lägga upp den! det var hennes kamera, men det är faktiskt John som tar bilden ;) ds.


GRATTIS UNDERBARASTE REBECCA! LOVE U! ♥
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback