inte kul att va sjuk...

Datum: 2011-09-05 ♥ Tid: 16:28:51
njaa, vad ska man göra när man är sjuk?
har läst men sen blev jag trött & då fattade jag helt plöstligt ingenting utav boken, haha.
men den boken jag läser är jätte bra! tänk att en 14 åring har skrivit den?! omg!
sen har jag också gjort klart engelskan som ska vara klar tills på onsdag & sen ska jag göra SO sen med så jag blir klar med allt! jag tycker om att få saker gjorda så jag inte behöver vara stressad sen, så jag vill helst göra läxor så fort jag får dem.
hur brukar ni göra?
Nu ska jag nog ta och försöka sova för jag är jätte trött & så har jag ont i huvudet . :(
ELLER JAG SKA NOG KOLLA EFTER KLÄDER! oh det är så kul!
jag tror faktiskt jag har fått mina kläder som jag har beställt så då kan jag ju lägga upp en bild om jag orkar .
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback