Hello beutiful!

Datum: 2011-09-11 ♥ Tid: 13:43:19
Jag vill börja med att skriva Grattis Älskade Mamma ! ♥ Jag älskar dig allra mest!

Jag vaknade rätt tidigt idag, eller egentligen är det helt lagom. Man ska ju sova i åtta timmar så jag sov egentligen 30 min förlänge! fast även om jag lägger mig jätte tidigt när det är tex skola, så är jag lika trött som om jag bara hade sovit i en timme ? för jag är jättet trött iallafall :(  jag ska snart gå och träna yoga!  awesome :)
jag hoppas att jag blir piggare iallafall, för jag ska ju träffa kompisar senare :)
oh god jag har ju engelska läxa tills på Onsdag?!  måste träna sen när jag kommer hem..

nja, det var väl inget speciellt jag ville skriva faktiskt! skrev mest för att jag ville uppdatera!
för dem dagarna jag inte skriver har jag som mest besökare!
men ni får ha det så super bra så skriver jag mer senare, puss :)
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback