Hej kära bloggläsare! :)

Datum: 2011-09-18 ♥ Tid: 12:08:12
just nu sitter jag och Ebba och tittar på Snövitt! det var inte igår jag såg den inte! känns som en evighet sen för jag minns ingenting! idag ska vi även fira Ebba  :)  jag har gett henne en tavla  och hon är så söt för när hon öppnade det så sa hon '' oooh va fint! tack så jätte mycket Philippa '' och så kramande hon mig, naaw! :')
om det slutar regna så ska jag och Ebba gå en runda, eller jag går hon cyklar på hennes nya fina cykel som hon fick av mamma och pappa igår (:  men nu vill Ebba skriva  ytklu5iulthkiuuiu7fh,li98663qetköcvjl.-.cxcb,--gcv .
OH VA DU ÄR DUKTIGT GULLUNGE! :D 
vi hörs senare änglar! puss :)
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback