HEJ & FÖRLÅT!

Datum: 2011-09-09 ♥ Tid: 22:35:31
förlåt så hemskt mycket att jag inte har uppdaterat!
men det är såhär att jag inte har haft tid! jag har varit med kompisar & sen har jag haft läxor.
& sen så har jag tänkt att ta en paus, men då kom jag på... vad ska jag skriva om? nu när skolan har börjat så finns det inget intressant att blogga om... det händer ju samma sak varje dag, förutom på helgerna.
för det händer ju alltid samma sak. Fast det är ju klart, jag kan ju blogga om vad som händer efter skolan, så jag ska försöka bättra mig!  Om ni vill kan ni ju ge mig tips om vad ni vill se i bloggen, vad som helst.
Idag så har det ju som sagt varit skola & sen drog jag hem och kollade på The Killing och sen sov jag, haha var ju astrött!  Sen träffade jag Emelie i typ 10 min för sen skulle jag käka. Sen spelade jag, och nu sitter jag häär ;)
jag är riktigt trött så jag ska nog ta och sätta på en film! så mysigt :)
Imorgon så ska jag först va med Johanna & sen ska jag fira mamma på kvällen, så det kommer bli en awesome dag! ;) &&&&&&& på söndag ska jag va med Emelie & Sofia :)    SKOJ SKOJ!
Men jag ska försöka uppdatera i morgon iallafall. Ni få ha det så bra!

Puss!

Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback