Hej folket! :)

Datum: 2011-09-10 ♥ Tid: 23:11:12
I'm home!

jag känner mig så elak som bara dissar kalaset för att vara med Adam & Emelie ...
Men mamma sa innan att jag gärna får vara med kompisar så, naw :)
men hon fyller ju år imorgon så då är det ju viktigare!
imorgon är det ju också 10 år sen tornen rasade... jag var ju liten så jag minns ju inte det.
men när man kollar på videos när dem flyger in i dem, börjar jag nästan alltid att gråta. :(
vafan händer egentligen med världen?! vafan finns det för männsikor egentligen?!
blir så arg... och sen det med Norge, oooh! jag storgrät när jag kollade & läste om det :(
så hemskt!   STAY STRONG!
Nu ska jag nog ta och tvätta av mig sminket för att sen se på en film. HAHA nästan varje gång jag skriver så skriver jag alltid typ '' men nu ska jag sätta på en film '' ! har ni inte också tänkt på det? xd
men jag är helt obsessed av filmer, det är typ det bästa jag vet.
förutom typ kompisar & familj ;)
fast vissa av gästerna är fortfarande kvar, men jag orkar verkligen inte snacka med fulla människor! dem säger bara massa onödiga & ströda saker?! :s  jag ska aldrig börja dricka... fast man sak ju aldrig säga aldrig. haha. fast jag tycker inte om alkohol så ;) förutom päroncider!  men förutom det INGENTING.
det är ju bra ellerhur? :D man kan faktiskt ha kul utan sånt skit. fast man har ju hört att man vågar göra mer saker? :o  men det är ju självklart.. man är ju totalt borta i hjärnan?
blablabla, nu ska jag iallafall tvätta bort sminket!

puss!
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback