Hej allihopa! :)

Datum: 2011-09-19 ♥ Tid: 07:58:55
Nu har jag precis klätt mig och sminkat mig :)  det är typ det jobbigaste, höhö ;)
jag ville mest uppdatera eftersom jag lovade det igår!  efter jag har skrivit klart så ska jag platta håret och sen om det blir tid över så kan jag lägga upp dagens face ;) eftersom dagens outfit finns längre ner! fast jag kan ju lägga upp den bilden igen!!   vi slutar tre idag tror jag? eller tio i tre. jag vet inte riktigt säkert.
efter skolan ska jag  va med Emelie !
I LOVE U HONEY!
Nu måste jag platta håret för ska sticka redan halv nio.

fast istället för vitt linne så har jag grått!

puss :)
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback