fortfarande hemma

Datum: 2011-09-06 ♥ Tid: 11:40:58
men imorgon så ska jag till skolan! försöka iallafall!
jag har gjort klar SO iallafall så ska bara träna in det också, tänkte göra matte men den tog jag aldrig med hem.
sen har bara läst, ritat och varit trött . Men jag tänkte ta och sätta på en film, vilken vet jag inte.
Någon som jag inte har sätt på länge iallafall ;)
jag blev riktigt sugen på att se Lejonkungen, men såklart så har vi dem bara på VHS !! så jag kan inte se den, wäwäwä...
OOOH vet ni, när jag var i London så såg jag Lejonkungen, den musikalen JÄTTE BRA! :D
älskasr disney filmer!



Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback