dance in the dark

Datum: 2011-09-13 ♥ Tid: 17:23:28
tjena alla fina :)
skolan idag har varit awzum! först språk sen slöjd sen NO sen käkade vi sen gympa sen slutade vi! :D
inget speciellt har väl hänt i skolan, jo jag Moa Emelie Rebecca Mimi och Sarah satt på en bänk längst ner i korridoren och sjöng på en varsin låt, och vi sjöng ju inte tyst heller! så en lärare kom ut och sa till oss bara '' vi har lektion ni får va tysta '' haha så vi fick gå ut och sjunga ! men fiiiiiiiint sjöng vi iallafall! :D
sen slutade vi ju som sagt efter gympan och sen kom jag hem och då skulle jag göra läxa men jag fattar inte om man ska skriva om något positivgt eller negativt :( så jag kan TYVÄRR inte göra den.. wäwäwä, fast nej.
sen så har jag och mamma varit ute och gått, så skönt + så är det jätte fint väder ute ju så det är kanon!
nu så ska jag och mamma se Black Swan ! en av filmerna vi hyrde :)
ni få ha det jätte bra så skriver jag mer sen!


puss!
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback