Bedtime!

Datum: 2011-09-29 ♥ Tid: 21:17:19
nu har jag sett klart Pirates of the Caribbean awesome! Vi tog en liten paus efter halva tiden så då tränade jag också :) nu ska jag ta och sova, men först ska jag träna på glosorna en liten stund så jag kan dem. Imorgon så måste jag göra klart SOn men det är bara 3 uppgifter så det ska jag väl hinna :)  oh nu ljög jag.. jag har inte alls letat efter sladden :$$ har inte haft tid :( filmen tog precis slut och jag är jätte trött och ska upp tidigt imorgon, tyvärr! men imorgon efter skolan så SKA JAG hitta den! LOOOOOOOOOOOVAR. men det är inte säkert att jag hittar den, men vi får lá hoppas ;) håll tummarna!

SOV GOTT SÖTNOSAR!   puss!
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback