awesome!

Datum: 2011-09-27 ♥ Tid: 13:00:06
jag har precis tränat Zumba ! och det känns nu efteråt men det var det värt :D
jag tränar Zumba hemma just nu. Det är jätte bra! man blir både piggare och så får man en fin form.
nu återstår det tråkiga, svenska... fast jag kan det faktiskt bra så det behövs nog inte så jätte lång tid, så då hinner jag kanske gå en runda sen också? :) det hade varit awesome!
gud vad jag längtar till Teneriffa !! varför inte bara åka nu istället, MAMMA? :(  hoppas du har rätt, att jag kommer säga '' ofta tiden har gått så här snabbt '' veckan innan vi åker! oooh, jag vill bara packa nu och sen sätta mig i bilen och köra mot flygplatsen och längta tills vi går på planet, även fast jag HATAR att flyga! bevisar det hur mycket jag längtar? det tråkigaste är att vi ska bara vara iväg i 1 vecka :/ men det är bättre än inget!
nu kallar svenskan på mig, men jag funderar på att hålla för öronen och sova istället ;) fast nej, jag vill få godkänt.


Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback