21:12

Datum: 2011-09-18 ♥ Tid: 21:12:30
Nu ska jag ta och läsa en bok och sen sova. trött!
imorgon har jag sovmorgon så hade tänkt att gå upp halv åtta, men det är klart.. jag kommer säkert att vakna jätte tidigt bara för att jag har sovmorgon :( det brukar iallafall varaså! inte okej!
oh! förlåt har glömt att lägga upp dagens outfit!
förlåt förlåt FÖRLÅT!  jag orkar inte lägga över bilderna nu, tyvärr! ni får se min outfit imorgon!
fast den finns längre ner, rosa jeans och grå kofta.  men det blir nog ett annat linne ;)
tror jag skriver innan jag drar till skolan! ni kan ju kika in runt åtta tiden :)

puss & sov gott!
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback