Varför är allt slut'?

Datum: 2011-10-01 ♥ Tid: 11:37:43
För inte alls längesen så kollade jag inne på Nelly på deras pälsväst och så sa mamma att vi skulle beställa dagen efter. Men tror ni att den var kvar?! SVAR: NEJ!
ooooooooh! blir argh :( Nu hittar jag inte någon snygg pälsväst någonstans ...
ärligt talat så hittar jag inga pälsvästar alls :s mer än på H&M och den var inte snygg :'(
VET NI NÅGON HEMSIDA DÄR MAN KAN BESTÄLLA? det får absolut inte vara ÄKTA!

då behöver jag bara handla skor för i år, fast man hittar kanske någon snygg jacka också, jag har ju hittat en på Shock ;) men jag ska ju till Ullared snart, där kanske jag hittar någonting awesome :)

Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback