så svårt att komma på rubriker ^^

Datum: 2011-10-25 ♥ Tid: 14:38:50
Hellu :3

precis kommit hem från skolan och nu sitter jag i köket och käkar ostmacka & dricker mjölk ^^
i skolan idag så han jag bara vara med på NOn och då kastade alla runt en äcklig sjal som dem typ hade spottat på osv och så träffade kastade dem den på mig och Sarah :c men som tur var så träffade dem bara min hand, men ööh va äckligt!! stackars den personen som ägde sjalen! :c  Efter NOn så var det mat och sen gympa, så jag han bara vara med på 2 lektioner, så awesome! :)  Nu så måste jag träna på matteprovet som jag ska ha imorgon, iiiih! Jo men det ska nog gå bra! nu kan jag ju mer osv så det kommer bli awesome.


Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer
Postat av: Ida

söt bild ;)

2011-10-25 ♥ 17:41:29
URL: http://thoursie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Vill du har tusentals fler besökare? - Var med i dagens blogg hos mig!

Och imorgon väljer jag ut FYRA VINNARE!

Så ta chansen att utöka antalet läsare idag!



Kolla även in bloggen för att få träningstips och få din drömkropp!

kommer även skriva om mitt liv som modell!



Här hittar du tävlingen:

http://svettlukt.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-1.html



Lycka till!

2011-10-25 ♥ 17:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback