svävar fram

Datum: 2011-10-16 ♥ Tid: 15:39:47
nu har jag precis sminkat mig, inget speciellt bara mascara och puder. egentligen orkade jag inte sminka mig men jag såg så himla trött ut så var tvungen att slänga på lite makeup. Jag sitter i min soffa och kollar ut genom fönster och studerar ett flygplan, haha. tycker inte ni också det är cool att flygplan verkligen stannat kvar i luften?! det är helt sjukt, eller att den ens kan lyfta? It's creepy!  Jag funderar på att träna men jag hinner bara i 20 min typ för sen så kommer Sarah smsa mig så ska jag följa med hon och Emelie till affären för Sarah ska köpa godis, ni vet det är ju tjejkväll ikväll :D mysigt!  ofc så gör jag inlägg när dem har gått hem men det är inte 100 % säkert att jag lägger upp bilderna för just nu är jag sjukt sjukt trött och om jag är lika trött när dem har gått hem så orkar jag verkligen inte. :c 

Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer
Postat av: -wisansaya ida thaweesap

vad ska ni brudar hitta på då ? :)

2011-10-16 ♥ 19:52:04
URL: http://wwisansaya.blogg.se/
Postat av: E M M E L L Y

Vinnaren av "dagens cooling" utsedd! Blev det du? Inte? snart kommer en ny chans så håll bara ögonen öppna! ;)

2011-10-16 ♥ 21:35:58
URL: http://emmellys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback