ssfhsahahr

Datum: 2011-10-29 ♥ Tid: 09:55:22
God morgon kära bloggläsare och världen ♥
Idag vaknade jag vääldigt tidigt vilket inte är så roligt när det är helg/lov, men jag ska inte klaga. Det hade varit värre om jag hade sovit bort hela lovet! Idag så skulle jag ju egentligen träffa Emelie men det blev inte så, men vi ska va på måndag istället, awesome! När mamma kommer hem så ska vi ( alltså hela familjen ) äta frukost, så mysigt (a) Och om jag orkar så ska jag slänga min i duschen efter det, annars får det bli senare. Maha, jag hatar att duscha.. Så drygt! Fast jag äääääääälskar att duscha utomlands? haha. Men nu ska jag ta på mig byxor och börja gå ner för trappen saakta. ;)

kyss!
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback