Some days I miss more then others.

Datum: 2011-10-12 ♥ Tid: 21:36:59
Nu är jag trött så inatt kanske jag kan sova? jag har ju så svårt att somna om kvällarna.. jätte drygt!
Jag ska iallafall sätta på en film nu och försöka somna så tidigt som möjligt, jag ska åka 08.05 så jag får sovmorgon, jag ska vara där 08.30 ;) vart jag ska är hemligt.
& en sak till imorgon är det en vecka tills jag får mitt sims! IIIIH :D I can't wait!!!!!!!!!!!!!!

GODNATT!


Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer
Postat av: TÄVLING

TÄVLING!



Var med och tävla om veckans blogg hos A-magnusson!

För chansen att öka antalet läsare, eller bara för tävlandets skull.

Kommentera valfritt inlägg att du är med!



(Ibland lottas fler än en vinnare!)



Lycka till!

2011-10-13 ♥ 07:08:33
URL: http://a-magnusson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback