snart så!

Datum: 2011-10-01 ♥ Tid: 13:59:39
snart får jag min efterlängtade garderob! oh gud vad jag har längtat!  nu kanske man hittar kläder iallafall, för den jag har nu är inte ens en garderob -.-' jag hittar ingenting där inne, allt försvinner :(


jag mår inte alls bra, mår bara sämre och sämre.. jag ska nog gå upp på mitt rum och sätta på en film och kanske slänga upp en av videoinläggen vi gjorde igår, haha. Om jag har ork i kroppen så ska jag sortera sminket också! och kanske fixa lite i rummet, 1 vecka sen är allt klart! WIIIIIIE :D  sen är det klart att jag ska köpa till saker också. Jag ska antingen köpa en byrå där jag ska ha allt smink i fast i olika kategorier, eller ett sminkbord och lådor på sidan där jag kan ha smink och hårproduktor i :D jag hejar på sista alternativet!! Nu ska jag sätta på Lejonkungen, en mycket efterlängtad film! yaaay :D skriver mer senare, puss :*

Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback