& så har man ätit.

Datum: 2011-10-28 ♥ Tid: 17:02:53
Oh gud va tiden går snabbt :o jag har redan ätit! tiden flyger ju iväg. Snart skriver jag väl '' Godmorgon kära bloggläsare'', haha ;) men tiden får gärna gå snabbt för jag vill ha jullov för jag tycker att det är så mysigt! och sen så längtar jag till Teneriffa :) men nu så ska jag  spela med familjen, jätte kul. Och sen blir det godis ohc film med mammi ♥  imorgon så ska jag först va med bästavän  Emelie och sen så kommer folk hit på kvällen, sköjsköj.



Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer
Postat av: emelie

Fan vad gott, ge mig nejmen :D

2011-10-28 ♥ 17:43:47
URL: http://eemelieppersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback