pphilippaa

Datum: 2011-10-17 ♥ Tid: 08:21:26
snart är det dags för skola men eftersom jag har tid så tänkte jag berätta om gårdagen eftersom jag inte orkade skriv för jag var så trött :c  först så träffade jag Mimi ute och vi tog foto och gick till vårt förra '' hängställe '' så saknat ! det saknades bara Maya så skulle det varit som förr!
sen så ringde Sarah och frågade var vi var för hon och emelie hade gått hem till mig och så var jag inte där, haha fail. Så vi snabbade oss tillbaka. Först hände inte så mkt vi satt mest och skrattade. Sen så skulle vi möta Rebecca på VC, efter det drog vi hem till mig igen och gick ner till min brors rum och satt på Insidious och den var jätte bra, men rätt läskig, haha! vi skrek ett par gånger ;)  Jag tyckte mest slutet var läskigt, fyfasen! egentligen var det meningen att dem skulle stanna till halv elva, dem drog hem vid halv tio, bad.
nu måste jag göra klart det sista för om man ska gå till skolan så måste man ju gå halv, så hejdå!


Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback