mycket snart.

Datum: 2011-10-30 ♥ Tid: 21:33:35
Sitter och kollar på Beck som är på tv4 nu! men jag orkar nog inte se så mycket mer för jag är så himla trött. Det är väl för att vi har ställt tibax klockan 1 timme igår så egentligen skulle klockan va 22:33 nu, kanske därför? jag har ju gått & lagt mig tidigt dem senaste dagarna och vankat jätte tidigt :( Imorgon blir förmodligen uppdateringen bättre för då kommer mer saker att hända. Tex mormor och morfar kommer hit, yey :) & så ska jag träffa Emelie ♥ Jag ska också träna magen också innan men det blir direkt på morgonen! Så awesome.  Vi hörs imorgon för jag lär ju inte precis skriva mer idag!

sov gott, puss!
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback