MTV ♥

Datum: 2011-10-26 ♥ Tid: 10:47:00
Hellu! ♥
Jag sitter här i min nya morgonrock som jag fick idag, så mysig :) Jag hade beställt ett par nya Uggs som jag fick idag, fast dem var låga :c så jag skickade tillbaka dem.. Tråkigt! jag som hade längtat efter dem.
Jag sitter och kollar på  Top 10 at ten på MTV, idag är det Lady Gaga :D yeeeah! ♥
just nu så är det reklam, bläää! jag fattar inte meningen med reklam?! så onödigt bara..
fast jag älskar Ica reklamerna, så bäst! haha.
Nu ska jag nog ta ett äpple för blev smått hungrig, och så ska jag fortsätta att titta på Lady Gaga, ohyeah! Det är Judas nu, jag älskar den låten. Fast jag älskar alla hennes låtar! hon har nog inte gjort en enda dåligt låt ♥ 

I wish I was her

Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback