I'm cool, I'm stitch

Datum: 2011-10-02 ♥ Tid: 21:38:26
jag har precis tvättat mig och nu sitter jag i min säng och tar det lugnt :)
vi har ju sovmorgon i morgon, så det är jätte skönt! efter skolan så ska jag mamma & Basse till stan och sen ska vi till mormor och morfar och äta där, ska bli jätte kul :') självklart kommer det bilder också då! som jag har lovat så ska jag lägga upp jätte mycket bilder, ska försöka få med en ny bild i varje inlägg :D men jag börjar med det imorgon, så jag lånar pappas kamera imorgon för jag orkar inte släpa med mig på systemkameran, jag är tillräckligt med saker i min väska redan! nu ska jag sätta hans kamera på laddning och sen sätta på en film och krypa ner i min sköna säng :')  skriver imorgon innan jag sticker till skolan, ha det så bra !

PUSS !



Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer
Postat av: louwia

haha snygga outfit's!!

2011-10-03 ♥ 10:39:02
URL: http://louwia.blogg.se/
Postat av: Fraj

Hahaha snyggingar!

2011-10-03 ♥ 13:56:03
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback