I feel bad

Datum: 2011-10-01 ♥ Tid: 08:57:15
jag har jätte ont i halsen, :( Tycker synd om mig själv!!
igår så var jag ju med Emelie & Sarah och det var sååååååååååååååhär awesome :D Vid tolv drog dem hem, mm.
jag har faktiskt rätt många bilder från igår som jag lägger upp senare för jag sa snart äta frukost, faktiskt. Om ni bara visste hur sugen jag är ( eller det var jag redan igår innan jag skulle sova ) på knäckebröd!! & det är inte vilket knäckebröd som helst, dock vet jag inte vad det heter, men jag kan ta en bild på det ;) I dag är de en sån '' göra ingenting alls dag '' så jag ska sitta hemma och titta på filmer osv, mysig & awesome :') eftersom jag inte är helt frisk så ska jag ha ansiktsmask på mig idag och fixa naglarna eller designa lösnaglar :D älskar att fixa med såna saker !  jag har gjort ett videoinlägg men det blev helt knasigt så jag vet inte om ni vill se det? får kanske göra om ett?  nu ska jag ta och göra frukost och titta på tv så skriver jag mer efter det!  ha de göt puss!

Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback