Hur många myggor finns det egentligen?!

Datum: 2011-10-15 ♥ Tid: 23:13:25
jag håller på att göra en helt ny header, men ni har sett bilderna innan men ändå! själva headern är helt ny :) men nu är det såhär att jag börjar bli allmänt sömning så det får nog bli en paus i fixandet och krypa ner under täcket och sätta på en bra film så får jag fortsätta imorgon. apropå rubriken så är det såhär att jag har dödat 2 myggor och den ena har jag kämpat med i 3 eller 5 dagar och så äääntligen fick jag dö på den, men nu hittade jag en till!!!!!!! och den är lika envis -.-' saken är den att jag hatar myggor och spindlar så jääkla mycket! vad är meningen med dem djuren?  :s jag hatar alla småkryp, men mest dem. flugor hatar jag så klart också men dem är mest irriterande! eller dem där gröna flugorna är riktigt äckliga, ush !
men jaa, då får jag väl ta och säga godnatt  :)

sov så gott sötnowsar! :*

Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer
Postat av: DR

- godnatt!

2011-10-16 ♥ 02:00:48
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback