God Morgon sötisar!

Datum: 2011-10-30 ♥ Tid: 11:55:38
Sitter här och lyssnar på musik och kom på att jag inte bloggade så mycket igår :c
När dem stack hem vid tolv så spelade jag sims, så jag glömde :$ idag skulle jag egentligen med mammi and daddi och några andra till Jönköping men det blev inte så, är inte på humör så idag ska jag bara vara hemma och kanske fota lite men mest ta det lugnt. Imorgon ska jag träffa Emelie så awesome! det var ett tag sen sist vi sågs så jag ser fram emot det :) Nu ska jag nog äta frukost för det har jag inte gjort än, men är dock inte sugen? så jag vet inte. Jag ska iallafall spela sims och göra kläder till en sjukt awesome sak IIIIH :D



puss!
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback