feel like a baby

Datum: 2011-10-17 ♥ Tid: 15:39:00

nu har jag äntligen kommit hem från skolan och vi har inte gjort något speciellt, det är som alla måndagar, haha. Just nu sitter jag och kollar på Cartoon Network, jag älskade den kanalen när jag var mindre and I still love it! synd att allt som jag tyckte om när jag var mindre inte finns kvar. baaaaaaad!  Jag tänkte faktiskt ta att lägga upp bilderna från igår men jag sitter vid mammas och pappas dator just nu så det får bli senare. Idag så ska jag göra läxor om jag orkar för seriöst jag orkar knappt hålla ögonen öppna :c   så är det.. jag ska lägga mig ner nu och fortsätta kolla på tvn och vänta på att mamma ska komma hem.

puss :*

Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback