even if the nights are dark, my life is still light

Datum: 2011-10-08 ♥ Tid: 22:39:08
Nu har jag tvätta mig och gjort mig redo för att lägga mig ner i sängen och titta på någon film ;)
LIKE ALWAYS!
Satt precis kamerabatteriet på laddning så det blir full laddat tills imorgon när jag ska vara med bästis, det är faktiskt ett måste! hur skulle jag klara mig utan min rosa kamera? den är så bra och så enkel att ta med sig! så awesome är den, I love you♥  Jag ska även köpa en ny systemkamera för min är faktiskt rätt värdelös, höhö :c den är så seg och skärpan blir nästan aldrig bra.. jätte jobbigt! men den har vi haft sen början på 2008, den kanske börjar gå mot sitt slut? how knows?
nu har jag bara en fråga i huvudet '' vilken film ska jag se? '' jag har ingen aning! Jag får väl ta och leta eller ser jag Flykten från Bastöy för vi ska lämna tillbaka den och dem andra filmerna vi hyrde imorgon så då får jag ju inte se den igen, om jag inte köper den eller ladda ner den... wäwäwä :( den filmen var faktiskt jääääätte bra! Så det blir nog att se den en sista gång, haha ;) puss!

Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback