En Awesome Fredag!

Datum: 2011-10-28 ♥ Tid: 09:52:22
God morgon alla fina ♥
nu är det höstlov eller det har varit höstlov för mig sen i onsdags eftersom jag inte har varit i skolna för jag har mått allmänt dåligt.
Denna fredagen kommer jag och mamma hyra film så möjsigt! sen så ska jag och Lá familia göra pizza, mmmm :D Om solen kommer fram så ska jag gå ut och få lite luft och ta bilder osv, I love it.
Imorgon så kommer det folk hit på kvällen men på dagen vet jag inte riktigt vad som händer, men något måste ju hända Det är ju helg och Lov! På söndag ska vi ut på utflykyt, ohyeah. Jag tror jag ska följa med iallafall och om jag ska med så kommer även kameran med ;)  nu ska jag äta lite och sen så ska jag duscha om jag orkar annars så skriver jag snart igen, puss!

Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback