Drive Angry

Datum: 2011-10-15 ♥ Tid: 21:19:05
Hejsan alla fina ni :) jag kom hem för typ 15 min sen så jag har tvättat mig och ja, det tar väldigt lång tid för mig att göra det ^^ Imorgon så blir det tjejmys med bästisar vi ska titta på film och sånt mys, det kommer nog massa bilder också, det gillas! det ska även komma upp en ny design mycket snart, jag håller på att fixa header och när den är klar så är det bara att sätta igång ;) nu ska jag kolla på som rubriken säger  Drive Angry så jag skriver mer när den är slut.

puss puss ♥
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer
Postat av: Chriis

SV. så bra :)

2011-10-15 ♥ 21:36:52
URL: http://chriisgiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback